In och ut januari 2016

Jag kan inte komma på något som jag medvetet gjorde mig av med eller införskaffade i januari!
Eller?

Jo, det var nog två lådor som gick till secondhand. Jag tror att det var böcker och tyger i dem. Tyg som jag sparat för att det kanske skulle passa i nästa hem.  Men i ärlighetens namn så gillar jag dem inte! Hoppas att de kan göra bättre nytta hos nån annan.

Böckerna var mestadels från Makens förrförra hyresvärd där han tog över en massa saker när han flyttade in och sen fick städa ut det när han flyttade ut. En del av det har varit till stor glädje, men det mesta har gått till secondhand och tippen i olika omgångar. Nu hoppas jag att vi har landat i det som är vårt.

Jo, vi köpte ett par fina stövlar till Liten. De är för stora nu, men de var för fina för att missas. Det är inte ofta jag handlar så längre, men vi har haft svårt att hitta bra skor till honom secondhand, och då känns det bättre att planera i förväg.

Det som står på inköpslistan är koftor/munkjackor till mig och Liten. Han har bara en som passar och jag har ingen som är hel (!). Hoppas vi hittar något imorgon!

Allt gott!

Leave a Reply

