Bloggkärlek

Välkomna hit alla ni som hittat hit via Hildas hem.se – Från inredning till utrensning!

Det är härligt att höra att andra går med samma tankar.

Jag har funderat på det på senare tid, att många av de bloggar jag läser egentligen inte visar upp hem jag själv skulle vilja ha. Det är vackert, men liksom för mycket. Underbaraclara skrev om inredning höromdan, om hur man får ett mysigt hem, och det är fint. Men med de tankar jag nu har blir det liksom för mycket för mig. Det är intressant vilka faser man går igenom i livet.

Jag hoppas i alla fall att du ska trivas här på bloggen. Berätta gärna om dina tankar om minimalism och inredning!

Allt gott!

PS. Det finns en Om sida som berättar lite om vem jag är och ett inlägg om hur det började.

3 thoughts on “Bloggkärlek

Leave a Reply

