En låda med sommarkläder

En väldigt bra grej med att gå igenom alla sina grejer är att man hittar vilka bra grejer man skaffat sig genom åren!

Borde man inte redan veta det? Jo, men jag har inte levt med alla mina saker på ett, uppackat, ställe sen jag flyttade hemifrån så det är väldigt spännande att gå igenom lådor!

Idag, när jag skulle hämta något helt annat, hittade jag en låda med sommarkläder  som jag inte sett på kanske fem år! Det var skönt att hitta saker jag undrat vart det tagit vägen, och skönt att kunna välja vad som ska stanna och vad som inte gör det. Tre par trekvartsbyxor och en blus får stanna, och en hög går till second hand. Skönt!

Ser så mycket fram emot att gå igenom allt och se vad som finns och vad jag slipper ta med mig in i resten av mitt liv!

Leave a Reply

