Uppdatering

Så, hur går det med minimalismen i stugan?

Hehe, jaa, det går väl sådär om man ska vara ärlig. att vara hemma med barn ger inte alltid helt mycket fritid, och den jag har kanske jag inte alltid använder så effektivt som jag borde (ska inte skylla allt på sonen).

När man börjar med det här med minimalism brukar man ju börja med en stor utrensning – garderober, skåp och så vidare… Det har ju inte helt hänt än… Men jag rensade ut burkskåpet förra veckan! Härligt! Det är bara det att det ser lika fullt ut som innan, trots att jag slängt minst en kassa med plast och glasburkar… Hur sånt nu går till…

Nästa steg hoppas jag kunna vara lådorna i förrådet (garaget). Tanken är ju att allt som följer med till nya huset ska vara sånt som verkligen ska vara där, och då måste det ju gås igenom i förhand. Hur jag ska lyckas med det vet jag inte, men hoppas hoppas att det går!

Leave a Reply

